Δεν σας αρέσει; Δεν πειράζει! Μπορείτε αν θέλετε να κάνετε επιστροφή εντός 30 ημερών.
Δεν θα κάνετε ποτέ λάθος με μια δωροεπιταγή. Χαρίστε στους αγαπημένους σας την επιλογή να διαλέξουν οι ίδιοι οτιδήποτε από τη συλλογή μας.
30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων
This book explores how comics function to make meanings in the manner of a language. It outlines a framework for describing the resources and practices of comics creation and readership, using an approach that is compatible with similar descriptions of linguistic and multimodal communication. The approach is based largely on the work of Michael Halliday, drawing also on the pragmatics of Paul Grice, the Text World Theory of Paul Werth and Joanna Gavins, and ideas from art theory, psychology and narratology. This brings a broad Hallidayan framework of multimodal analysis to comics scholarship, and plays a part in extending that tradition of multimodal linguistics to graphic narrative.