ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Co-Branding as a brand strategy. An analysis from the resource-based view

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Co-Branding as a brand strategy. An analysis from the resource-based view Frédéric Begemann
Κωδικός Libristo: 01592824
ΕΕκδοτικός οίκος Grin Publishing, Φεβρουάριος 2008
Diploma Thesis from the year 2006 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communica... Πλήρης περιγραφή
? points 299 b
119.25
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


TOP
Geografie 4 pro střední školy Jiří Kastner / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 7.66
Madlenka a brejličky Lenka Zemanová / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 3.22
Chicos Chicas 3 Maria Angeles Palomino / Audio CD
common.buy 17.75
Handbook of Food Chemistry Peter Chi Keung Cheung / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 540.70
The Ancient Curse Valerio Massimo Manfredi / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 14.12
Oxford Handbook of Evangelical Theology Gerald McDermott / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 244.87
Epistemology and Probability Arkady Plotnitsky / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 251.32
2011 Physics Education Research Conference N. Sanjay Rebello / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 167.58
Logbuch der Unvollkommenheit Dieter Sachweh / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 16.54
Die DDR - Erinnerung an einen untergegangenen Staat. Heiner Timmermann / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 104.82
Huge Hunter Or, the Steam Man of the Prairies Edward Sylvester Ellis / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 23.40

Diploma Thesis from the year 2006 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 1,3, European Business School - International University Schloß Reichartshausen Oestrich-Winkel, 149 entries in the bibliography, language: English, abstract: Problem setOrganisations hold a distinct resource portfolio which may qualify for competitive ad-vantages. But there are always gaps within this portfolio which limit the value maximi-zation of an organisation (Bürki 1996). The brand is a key resource of an organisation, but despite the increasing number of different brands, the number of familiar and ac-cepted brands in consumers minds is very limited (Esch 2005, p. 27). Strong brands can therefore be powerful resources for organisations. Confronted with the innovative demand of consumers, these strong brands can also serve as basis for further value maximization. Nevertheless, even a strong brand only has a distinctive brand identity and respective consumer-sided brand associations which cannot be overstretched with-out negative effects (Kaufmann & Kurt 2005). This means that value maximization is limited due to existing brand gaps. Research objectiveThe aim of this paper is to analyse co-branding as a brand strategy which contributes to value maximization of an organisation by filling existing organisational gaps. For this reason, the brand as distinct resource is to be analysed and alternatives for filling brand gaps are to be evaluated before guiding a structured analysis of co-branding benefits, success factors and risks from a RBV. Practical implications for co-branding partner-ships are to be derived from this evaluation.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Co-Branding as a brand strategy. An analysis from the resource-based view
Συγγραφέας Frédéric Begemann
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2008
Αριθμός σελίδων 86
EAN 9783638667456
ISBN 3638667456
Κωδικός Libristo 01592824
ΕΕκδοτικός οίκος Grin Publishing
Βάρος 122
Διαστάσεις 148 x 210 x 5
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo