ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Cause-related Marketing

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Cause-related Marketing Anna Lena Bischoff
Κωδικός Libristo: 02557529
ΕΕκδοτικός οίκος Anchor Academic Publishing, Μάρτιος 2014
The combination of efforts of Profit-Organizations and Non-Profit-Organizations to benefit from a co... Πλήρης περιγραφή
? points 152 b
60.43
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 9-12 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Cause Related Marketing Sue Adkins / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 209.45
Cause Related Marketing Sylvie Dahmen / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 45.60
Cause Related Marketing Sebastian Siebert / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 121.27
PROCEEDINGS OF THE SIXTEENTH REGULAR MEE FIR OF THE NORTHWEST / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 24.00
Lettering creativo e oltre. Vintage / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 14.82

The combination of efforts of Profit-Organizations and Non-Profit-Organizations to benefit from a collaboration has gained increased attention throughout the last couple of years. Events such as the BP oil leak in the Gulf of Mexico, the Enron scandal or the fraudulent participation of investment banks in the most recent financial crisis have fueled the discussion of ethical codes of conduct for corporations, their social responsibility in society and thus their social commitment. The contribution of business entities in social causes made them consider their possibilities to not only act socially responsible, but profitable at the same time. This called marketers to action, designing a new type of marketing, CRM, that would highlight a company s willingness to do good, advance the company s reputable image, enhance customer retention and increase sales.The aim of this study is the presentation of the current state of research on the impact of fit on the success of CRM. A further objective is the systematic elaboration of empirical studies to identify interactions on the fit and draw conclusions about possible effects on the success of CRM campaigns.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Cause-related Marketing
Συγγραφέας Anna Lena Bischoff
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2014
Αριθμός σελίδων 44
EAN 9783954891948
ISBN 3954891948
Κωδικός Libristo 02557529
ΕΕκδοτικός οίκος Anchor Academic Publishing
Βάρος 68
Διαστάσεις 148 x 210 x 3
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo