ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Cause Related Marketing

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Cause Related Marketing Anna Lena Bischoff
Κωδικός Libristo: 01673397
ΕΕκδοτικός οίκος Grin Verlag, Νοέμβριος 2011
Bachelor Thesis from the year 2011 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Πλήρης περιγραφή
? points 152 b
60.43
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Cause Related Marketing Sylvie Dahmen / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 45.60
Cause Related Marketing Sue Adkins / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 84.84
Cause-Related Marketing Jenny Graff / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 72.94
North in the World Rolf Jacobsen / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 28.24

Bachelor Thesis from the year 2011 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1,0, University of Hamburg (Lehrstuhl für BWL, insbesondere marktorientiertes Medienmanagement), course: Marketing, language: English, abstract: The combination of efforts of Profit-Organizations (POs) and Non-Profit-Organizations(NPOs) to benefit from a collaboration has gained increased attention throughout the last couple of years (Belch & Belch, 2004). Events such as the BP oil leak in the Gulf of Mexico, the Enron scandal or the fraudulent participation of investment banks in the most recent financial crisis have fueled the discussion of ethical codes of conduct for corporations, their social responsibility in society and thus their social commitment(Kotler & Lee, 2005), (Hess, Rogovsky, & Dunfee, 2002), (Horrigan, 2010).The contribution of business entities in social causes made them consider their possibilities to not only act socially responsible, but profitable at the same time (Zdravkovic,Magnusson, & Stanley, 2010). This called marketers to action, designing strategies thatwould highlight a company s willingness to do good, advance the company s reputable image, enhance customer retention and increase sales (ib.).The success of this new and uprising type of marketing, CRM, is determined by many factors, one of them being thefit of the collaborating partners (Fries, 2010).The aim of this work is the presentation of the current state of research of the success of CRM. A further objective of this thesis is the systematic elaboration of empirical studies to draw conclusions about possible effects on the success of CRM campaigns.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Cause Related Marketing
Συγγραφέας Anna Lena Bischoff
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2012
Αριθμός σελίδων 44
EAN 9783656119227
ISBN 3656119228
Κωδικός Libristo 01673397
ΕΕκδοτικός οίκος Grin Verlag
Βάρος 79
Διαστάσεις 148 x 210 x 6
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo