ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Business Modelling Clyde Holsapple
Κωδικός Libristo: 06796274
ΕΕκδοτικός οίκος Springer-Verlag New York Inc., Νοέμβριος 2012
Business modelling is a vast arena of research and practice, which is gaining increasing important i... Πλήρης περιγραφή
? points 488 b
194.62
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος σε μικρές ποσότητες Αποστέλλουμε σε 13-16 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Nebraska Way Jonathan Crowl / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 21.38
Deforestation & Climate Change / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 61.03
No Roof But Heaven Jeanne Williams / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 23.90

Business modelling is a vast arena of research and practice, which is gaining increasing important in the rapid development of e-commerce, globalization, and in particular, the movement toward global e-business. The ability to utilize advanced computing technology to model, analyse and simulate various aspects of ever-changing businesses has made a significant impact on the way businesses are designed and run these days. With the current global e-business and e-commerce initiatives, it has become important that all businesses carefully validate their business objectives, requirements, and strategies through a careful process of formal business modelling. It is important for effective enterprise decision making to have clear, concise business models that allow the extraction of critical value from business processes and specify the rules to be globally enforced. Particularly in e-business specifications, the need to be unambiguous, accurate, and complete becomes even greater, because there may be no human mediator or agent to rely on in complex or unforeseen situations.§Business Modelling: Multidisciplinary Approaches - Economics, Operational, and Information Systems Perspectives , arranged in three parts, brings scholarly perspectives from various disciplines to bear on some of the critical aspects of business modeling. The first part (chapters 1-8) focuses on business modelling fundamentals and starts with a series of economics and operations research perspectives. The second part (chapters 9-19) concentrates on modelling in electronic businesses and focuses on Management Information Systems and Decision Support Systems. The third part (chapters 20-22) centers on multidisciplinary business modelling progress, in particular on the seminal work of Professor Andrew B. Whinston.

Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo