ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Business Intelligence 2.0

Γλώσσα ΓερμανικήΓερμανική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Business Intelligence 2.0 Carolin S. Kaiser
Κωδικός Libristo: 01784313
ΕΕκδοτικός οίκος Gabler, Μάιος 2012
Immer mehr Konsumenten nutzen das Internet, um sich miteinander zu vernetzen und Meinungen zu diskut... Πλήρης περιγραφή
? points 189 b
75.46
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος σε μικρές ποσότητες Αποστέλλουμε σε 13-16 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Moleskine Pocket Sketchbook Black neuvedený autor / Ημερολόγιο
common.buy 27.33
Jánošíci s těžkou hlavou Ľubomír Smatana / Audio CD
common.buy 3.12
Goodbye Mr. Muffin Ulf Nilsson / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 18.45
Berlin Alexanderplatz Alfred Döblin / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 13.91
Armored Units of the Russian Civil War David Bullock / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 21.48
Complex Systems and Networks Guanrong Chen / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 126.51
Wissensmanagement im schulischen Kontext der Sprachheilpadagogik Edith Höllmüller-Bachner / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 57.50
Amos Kilbright, His Adscititious Experiences Frank Richard Stockton / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 23.40
The Quimby Manuscripts and in Search of a Soul Horatio W Dresser / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 60.63
Qualifizierungsnetzwerke -- Netze Oder Lose Faden? Martina Wegge / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 69.81
Aktienanleihen als Anlagealternative Hauke Wloch / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 39.74
Das Kino als pädagogischer Raum? Julia Münzinger / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 38.33
Uber Die Warme Im Innern Der Erde Und Ihre Moglichst Fehlerfreie Ermittlung Eduard Dunker / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 81.01
Weizenwampe William Davis / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.00

Immer mehr Konsumenten nutzen das Internet, um sich miteinander zu vernetzen und Meinungen zu diskutieren. Der interaktive Meinungsaustausch hat einen hohen Einfluss auf die Kaufentscheidungen der Konsumenten. Im Rahmen dieser Arbeit werden Business-Intelligence-Services zur Unterstützung von Marktforschung und Marketing im Internet vorgestellt. Datengrundlage bilden die sozialen Meinungsbildungsprozesse im Web 2.0, die mittels Mining-Services analysiert und von Monitoring-Services fortlaufend überwacht werden. Frühwarn-Services erlauben die frühzeitige Warnung im Fall kritischer Situationen. Entscheidungsunterstützungs-Services geben Empfehlungen bei der Auswahl geeigneter Maßnahmen zur Beeinflussung der Meinungsbildung.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Business Intelligence 2.0
Συγγραφέας Carolin S. Kaiser
Γλώσσα Γερμανική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2012
Αριθμός σελίδων 190
EAN 9783834939890
ISBN 3834939897
Κωδικός Libristo 01784313
ΕΕκδοτικός οίκος Gabler
Βάρος 275
Διαστάσεις 148 x 210 x 11
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo