ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Boosting Trait Inferences

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Boosting Trait Inferences Yonca Limon
Κωδικός Libristo: 06995905
ΕΕκδοτικός οίκος Sudwestdeutscher Verlag Fur Hochschulschriften AG, Απρίλιος 2011
Across five studies, this paper develops guidelines for selecting endorser faces for established bra... Πλήρης περιγραφή
? points 261 b
104.12
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Strategic Reputation Management Saku Mantere / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 65.17
Dialysing for Life J. van Noordwijk / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 126.51
Distributed Computing Marcos K. Aguilera / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 64.16
Climbers and Creepers Allen Gilbert / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 18.15
Plane-Wave Based K.P-Model to Study Semiconductor Nanostructures Oliver Marquardt / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 81.31
Antique Chinese Accessories: Vernacular Items, C. 1850-1930 Margie L. Yates / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 25.82
Collected Works of James E. Meade (Routledge Revivals) James E. Meade / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 1 020.16

Across five studies, this paper develops guidelines for selecting endorser faces for established brands by investigating the roles of holistic types of faces and mode of exposure (simultaneous vs. sequential presentation of face-brand) in the generation of brand personality impressions and emotion that guide consumer behavior. Study 1 identifies holistic face types that emerge from unique combinations of anatomical features and Study 2 links these types to generic personality trait impressions. Study 3 [Study 4] shows that the transfer from face-based to brand-based trait inferences is stronger with the simultaneous [sequential] presentation of face and brand that match [mismatch] on personality traits demonstrating an assimilation [contrast] boost effect. Study 5, which combines behavioral with brain imaging methodology, confirms that the assimilation boost effect, not the contrast boost effect, is reflected in the activation of the cingulate gyrus, a brain area that emotionally triggers brand choice. Guidelines focus on how managers can boost trait inferences and stimulate behavior by coordinating the brand's personality with specific holistic face types and sequence of exposure.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Boosting Trait Inferences
Συγγραφέας Yonca Limon
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2011
Αριθμός σελίδων 224
EAN 9783838124179
ISBN 3838124170
Κωδικός Libristo 06995905
ΕΕκδοτικός οίκος Sudwestdeutscher Verlag Fur Hochschulschriften AG
Βάρος 336
Διαστάσεις 152 x 229 x 13
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo