ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Assessment of Promotional Activities, Case Study of MIE PLC

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Assessment of Promotional Activities, Case Study of MIE PLC Yemane Gidey
Κωδικός Libristo: 06834368
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag, Ιούλιος 2010
Today, business is conducted in a dynamic environment where every thing is changing rapidly. A succe... Πλήρης περιγραφή
? points 144 b
57.50
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ
Fault Found Sovie (Paper) H. Hunter / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.60
Using Action Research to Improve Instruction James L. Kelly / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 63.05
Just Enough Italian D.L. Ellis / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 13.61
La Florida Del Inca and the Struggle for Social Equality in Colonial Spanish America Jonathan D. Steigman / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 55.28
Governance Thomas Streitenberger / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 68.90
Post-Ecologist Politics Ingolfur Bl D'uhdorn / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 197.14
Vom Lukasbild Zur Pictura-Allegorie Bd. I. (Text) Claudia Andratschke / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 147.60
User Trust in E-Government - Management Perspective Ahmad Jawwad / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 46.60
California Seafood Cookbook Isaac Cronin / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 25.42

Today, business is conducted in a dynamic environment where every thing is changing rapidly. A successful business is one which influences the speed and direction of the change to make the conditions more conducive for its survival and growth. in order to respond to this fast environmental change and being able to be competent in the face of stiff competition, proper implementation of "Marketing Promotion" contributes unreserved benefits. Promotion keeps the product in the minds of the customer and helps stimulate demand for the product. A carefully planned promotion program contributes to increased efficiency and effectiveness of the overall marketing strategy of the industrial firm. However, manufacturing firms give less emphasis for promotional activities and for the techniques used to devise the promotional budget. This book, therefore, provides a new way of formulating appropriate marketing promotional measures. It is utmost useful for marketing practitioners, experts in marketing fields, manufacturing and engineering firms who are interested on implementing effective marketing promotion for their products, or anyone else.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Assessment of Promotional Activities, Case Study of MIE PLC
Συγγραφέας Yemane Gidey
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2010
Αριθμός σελίδων 88
EAN 9783639270990
ISBN 3639270991
Κωδικός Libristo 06834368
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag
Βάρος 154
Διαστάσεις 229 x 155 x 6
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo