ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Empirical Investigation into Chinese Generation Y Car Purchasing Behavior

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Empirical Investigation into Chinese Generation Y Car Purchasing Behavior Fanny-Gabriela Kozicki
Κωδικός Libristo: 05283028
ΕΕκδοτικός οίκος Grin Publishing, Μάρτιος 2012
Master's Thesis from the year 2012 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Ma... Πλήρης περιγραφή
? points 170 b
67.89
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Saxophon spielen - mein schönstes Hobby, Alt-Saxophon, m. Audio-CD. Bd.1 Dirko Juchem / Βιβλιοδεσία με σπιράλ
common.buy 51.45
Berühmte deutsche Balladen, 1 Audio-CD Jürgen Goslar / Audio CD
common.buy 9.47
Conceptualizing Music Lawrence M. Zbikowski / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 220.85
British Approach to Counterinsurgency P. Dixon / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 151.74
Dancing with Dragons Donna R. White / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 95.94
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ
47 Sorrows Janet Kellough / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 10.38
Ancient Israelites & Their Neighbours Scott Noegel / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 20.47
Der Russisch-Türkische Krieg 1877-1878 auf der Balkan-Halbinsel riegsgeschichtliche Kommission / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 36.21

Master's Thesis from the year 2012 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: -, Tongji University (College of Arts & Communications), course: Master in Communication, language: English, abstract: In recent years, China s Automotive Market has grown tremendously and reached the goal to be the worlds biggest. With the increase of automotive competitors, not only from local but also foreign organizations, a car brand needs to understand its audience well in order to apply its marketing communication strategies. In other words, apply the correct messages and related media to communicate with the targeted Chinese consumers successfully.China has currently 1.3billion individual consumers on the market, out of which over 350 are USD Billionaires and 500 million are below age 30. These two distinctive statistics of the consumer market are specifically pointed out, as they are the key to acknowledging that the consumers in China are changing. Recent studies have shown that the purchasing criteria, decision making process and used communication channels are quite different of the younger consumers than those of the lost generation who acquired sudden wealth after the Cultural Revolution. Though, the newly rich, now in their 50 s, are still the main target group of luxury brands in China, a good marketer always has to be able to predict future developments. With the modernization of the Chinese society, the costumers who will inherit the fortunes of the lost generation and rise in line with the rise of the countries economy is namely Generation Y.Who are these successors of the post-revolution newly rich consumers and how do we communicate a product to them successfully? On the basis of my unquestionable fascination by China s Automotive Market and German Luxury car brands, I will pursue to answer the above question in order to give an overview for a marketer as to how successfully communicate a car to Chinese Generation Y consumer. Due to research in this field still being at an embryonic stage I will personally carry out an empirical investigation and outline who this consumer is, how they process information, their usage of mass and personal communication and acknowledge their attitude towards German luxury car brands. Finally, on the basis of the research findings I will define Chinese Generation Y car purchasing behavior and create a marketing communication strategy for a German Luxury car brand in China wishing to engage with the consumer in question.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Empirical Investigation into Chinese Generation Y Car Purchasing Behavior
Συγγραφέας Fanny-Gabriela Kozicki
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2012
Αριθμός σελίδων 100
EAN 9783656146704
ISBN 3656146705
Κωδικός Libristo 05283028
ΕΕκδοτικός οίκος Grin Publishing
Βάρος 141
Διαστάσεις 148 x 210 x 6
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo