ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Advertising in the Age of Persuasion

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Advertising in the Age of Persuasion Dawn Spring
Κωδικός Libristo: 04551852
ΕΕκδοτικός οίκος PALGRAVE MACMILLAN, Οκτώβριος 2011
Advertising in the Age of Persuasion documents and analyzes the implementation of the American strat... Πλήρης περιγραφή
? points 161 b
64.16
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος σε μικρές ποσότητες Αποστέλλουμε σε 13-16 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


All-Time Keyboard Favourites / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 33.89
Terrestrial Slugs A. South / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 251.32
Language of Empire, a Quotidian Tongue Robert C. Schwaller / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.55
Nietzsche's System John Richardson / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 271.00

Advertising in the Age of Persuasion documents and analyzes the implementation of the American strategy of consumerism during the 1940s and 1950s, and its ongoing ramifications. Beginning with World War II, and girded by the Cold War, American advertisers, brand name corporations, and representatives of the federal government institutionalized a system of consumer capitalism which they called free enterprise. In their system, government and business worked together to create consumer republics, democracies based on the mass consumption of brand name goods using advertising across all major media to sell products and distribute information. Many of the free enterprise evangelists believed it represented the fulfillment of America's god-ordained mission. They envisioned an American lead global consumer order supported by advertising based media where the brand took precedence over the corporation that owned it; and advertising, propaganda and public relations were considered the same thing. To support this system, they created a network and process for disseminating persuasive information that survives into the 21st Century.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Advertising in the Age of Persuasion
Συγγραφέας Dawn Spring
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2011
Αριθμός σελίδων 235
EAN 9780230116948
ISBN 0230116949
Κωδικός Libristo 04551852
ΕΕκδοτικός οίκος PALGRAVE MACMILLAN
Βάρος 414
Διαστάσεις 146 x 216 x 20
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo