ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Advertising and Anthropology

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Advertising and Anthropology Timothy de Waal Malefyt
Κωδικός Libristo: 01210684
ΕΕκδοτικός οίκος Taylor & Francis Ltd, Σεπτέμβριος 2012
Examining theory and practice, Advertising and Anthropology is a lively and important contribution t... Πλήρης περιγραφή
? points 133 b
52.86
50% πιθανότητα θα ψάξουμε όλο τον κόσμο Πότε θα λάβω το βιβλίο;

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


TOP
Confessions Of An Advertising Man David Ogilvy / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.34
Transforming Fate into Destiny Robert Ohotto / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.44
Media and Crime Yvonne Jewkes / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 52.86
Proteus Paradox Nick Yee / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 37.42
Four Arguments for the Elimination of Television Jerry Mander / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 15.53
What is Media Archaeology? Jussi Parikka / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 24.51
Media and Society Graeme Burton / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 47.92
Click Here to Kill Everybody Bruce Schneier / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 25.42
Feeding the Media Beast Mark Mathis / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 19.66
Basic Polish Dana Bielec / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 255.56
νέα
Don't Let Go Duval / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 26.43
Medium Is The Massage Marshall McLuhan / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 25.92
Circuit Francisco Jimenez / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 16.84
Andy Andrews POW-152 Austin Andrews & Austin Andrews Jr / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 34.80

Examining theory and practice, Advertising and Anthropology is a lively and important contribution to the study of organizational culture, consumption practices, marketing to consumers and the production of creativity in corporate settings. The chapters reflect the authors' extensive lived experienced as professionals in the advertising business and marketing research industry. Essays analyze internal agency and client meetings, competitive pressures and professional relationships and include multiple case studies. The authors describe the structure, function and process of advertising agency work, the mediation and formation of creativity, the centrality of human interactions in agency work, the production of consumer insights and industry ethics. Throughout the book, the authors offer concrete advice for practitioners. Advertising and Anthropology is written by anthropologists for anthropologists as well as students and scholars interested in advertising and related industries such as marketing, marketing research and design.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Advertising and Anthropology
Συγγραφέας Timothy de Waal Malefyt
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2012
Αριθμός σελίδων 200
EAN 9780857852021
ISBN 0857852027
Κωδικός Libristo 01210684
ΕΕκδοτικός οίκος Taylor & Francis Ltd
Βάρος 334
Διαστάσεις 158 x 234 x 11
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo