ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Account Management Key- Strategic- and Global Account Management

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Account Management Key- Strategic- and Global Account Management Heinz Willand
Κωδικός Libristo: 06815056
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag Dr. Mueller E.K., Ιούλιος 2008
The research project contains three books. §§The first one will give an overview on the current Acco... Πλήρης περιγραφή
? points 198 b
79.09
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


TOP
Naučte se investovat Daniel Gladiš / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 8.57
Key Account Management - The Definitive Guide 3e Malcolm McDonald / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 55.58
Key Account Management Peter Cheverton / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 59.01
Key Account Management in Business-to-Business Markets Stefan Wengler / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 64.16
Key Account Management Rolf Bickelmann / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 69.81
Air Pollution Modeling and Its Application XII Sven-Erik Gryning / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 251.32
Successful Key Account Management In A Week Grant Stewart / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 12.80
Account Management - Sales 12.5 Ken Langdon / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 17.44

The research project contains three books. §§The first one will give an overview on the current Account management (Key-, Strategic- and Global) literature, which is the basic knowledge for companies who have or planning to establish an account management system. It give an understanding of important subjects for account management such as top management support, the account manager, the account teams and the buyer/seller relationship. §§The second one a survey within the telecom supplier market in Germany, because of a wide implementation of account management. The survey recognize and discuss important issues and provide a broadly defined information requirements structure. §§The third one focuses on interviews conducted within the test and measurement equipment manufacturer market in Germany and identifies the kind of information requirements that are perceived to increase the competitive advantage. Recommendations given for information requirements in such a way that companies can build their account management information system on the ground of the given recommendations. §§A book for every company, top manager, account manager and account management team members.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Account Management Key- Strategic- and Global Account Management
Συγγραφέας Heinz Willand
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2008
Αριθμός σελίδων 176
EAN 9783639056068
ISBN 363905606X
Κωδικός Libristo 06815056
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
Βάρος 245
Διαστάσεις 152 x 229 x 10
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo