ACS 6.49 DHL courier 9.99 Speedex 5.99 Σημείο ACS 6.49 Elta 3.99 Σημείο Elta 3.99 Box Now 3.99

Qualitative Study

Γλώσσα ΑγγλικήΑγγλική
Βιβλίο Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Βιβλίο Qualitative Study Stephanie Bannister
Κωδικός Libristo: 06827177
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag, Οκτώβριος 2009
The purpose of this phenomenological study was to examine the impact of student support services on... Πλήρης περιγραφή
? points 173 b
68.90
Εξωτερικός αποθηκευτικός χώρος Αποστέλλουμε σε 15-20 ημέρες

30 ημέρες για την επιστροφή των προϊόντων


Μπορεί να σας ενδιαφέρει


Encyclopedia of Contemporary German Culture / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 88.27
Risk Assessment of Existing Bridge Structures Daniel Imhof / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 91.71
LANZ DAVID COLLECTION PF SOLO BK David Lanz / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 27.94
History of Multicultural Education Volume 5 / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 70.92
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ
The Hide-and-Scare Bear Ivan Bates / Σκληρόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 14.01
What Are Crystals? Molly Aloian / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 11.59
Stories of Life in the Workplace Larry (University of Texas at Austin Browning / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 61.74
Your Land Is My Land Milla Budiarto / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 57.50
Quarantined Michael Moreci / Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
common.buy 24.81

The purpose of this phenomenological study was to examine the impact of student support services on the engagement and satisfaction of undergraduate non-traditional students at Kansas State University. For the purposes of this study, student support services were defined as non-academic departments or offices providing support services to students. Following the completion of in-depth interviews with non-traditional students, and student support staff the researcher identified the emergence of six themes related to the engagement and satisfaction of non-traditional students: (1) commitment - perceptions of efforts to engage and satisfy students through university resources, (2) expectations - demonstration of investment and validation of their presence on campus by communicating clear expectations, (3) support - provision of support services that promote student success (4) involvement - perceptions of the relationship between student and support staff and academic and social integration, (5) learning - efforts to enhance the learning experiences of non-traditional students, (6) feedback gathering of suggestions for improvement to the non-traditional student experience.

Πληροφορίες για το βιβλίο

Πλήρες όνομα Qualitative Study
Συγγραφέας Stephanie Bannister
Γλώσσα Αγγλική
Βιβλιοδεσία Βιβλίο - Χαρτόδετη βιβλιοδεσία
Ημερομηνία έκδοσης 2009
Αριθμός σελίδων 124
EAN 9783639190663
ISBN 3639190661
Κωδικός Libristo 06827177
ΕΕκδοτικός οίκος VDM Verlag
Βάρος 208
Διαστάσεις 155 x 230 x 8
Χαρίστε αυτό το βιβλίο σήμερα
Είναι εύκολο
1 Προσθέστε το βιβλίο στο καλάθι σας και επιλέξτε παράδοση ως δώρο 2 Ως ανταμοιβή θα σας στείλουμε ένα κουπόνι 3 Το βιβλίο θα φτάσει στη διεύθυνση του παραλήπτη

Είσοδος

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στο Libristo; Δημιουργήστε τον τώρα!

 
υποχρεωτικό
υποχρεωτικό

Δεν έχετε λογαριασμό; Αποκτήστε τα οφέλη ενός λογαριασμού Libristo!

Με έναν λογαριασμό Libristo, θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο.

Δημιουργία λογαριασμού Libristo